EĞİTİMİN İÇERİĞİ |
---|
Çalışanların Gözünden Kurum Algısı
|
Öldüren ve Olduran Kültürler
|
Çalışan Bağlılığı: Güçlü Şirketler Neleri Farklı Yapıyorlar?
|
Çalışan ile Şirket Arasındaki Bağların Çeşitleri ve Sebepleri
|
Gönülden Bağlı Çalışanların Sayısını Optimum Seviyeye Ulaştırmak
|
Çalışanları Bağlı ve Verimli Tutmak
|
Geleceğe Hazır Olmak İçin Neler Yapılmalı?
|
Proaktif & Reaktif Yaklaşımın Kurumsal İmaja Etkisi
|
Çalışanlar Neden “Bu benim işim değil.” der?
|
İş Hayatıyla İlgili Beş Temel Zorluk
|
Çalışanların Kurum Kültürü için Anlamı
|
Çalışanları Kriz Zamanlarında Bağlı ve Verimli Tutmak
|
Çalışanların, Postcovid Etkisi ile Değişen Çalışan Duyguları
|
Kurum Kültürü Kavramı ve İşlevleri
|
Kurum Anayasası (Değerler, Vizyon, Misyon, Strateji, Hedefler)
|
Değerler Anketi ve Analizi
|
Çalışan ve Kurum Değerleri Çarkı
|
Kurumlar Nasıl Algılanır?
|
Aidiyet ve Güven İlişkisinde Yöneticinin Rolü
|
*Vaka Analizleri ile Uygulama Deneyimi
|
*Grup ve Bireysel Çalışmalarla Öğrenileni İşe Uyarlama Çalışmaları
|
*Hikayeleştirme ve Oyunlaştırma Egzersizleri
|
*Video Analizleri ile Çözümleme
|
ÖĞRENİR |
---|
Kurum kültürünün kapsayıcı, koruyucu ve güçlendirici önemini kurumsal temsil, kurumsal imaj, kurum içi iletişim dinamikleri ile aidiyetin birbirini besleyen unsurlar olduğunu öğrenir.
|
ANLAR |
---|
Kurumu oluşturan her bir unsurun ekibi birleştiren, marka değerini yücelten, rekabette öne çıkartan davranış ve tutum bütünlüğü gerektirdiğini ve sorumluluklarını anlar.
|
UYGULAR |
---|
Kurumsal iş yapış modelleri, belirsizlik veya kriz anlarında yaklaşım ve sorun çözme yöntemleri sergilemede kurum kültürünü rehber alır, iş modelini bu çerçevede sergiler. Bütünsel kurum kültürün parçası olmanın bilinci ile hareket eder, yenilikler, öneriler sunar. |