EĞİTİMİN İÇERİĞİ |
---|
Takımdaşlık ve Ekip Ruhu Hakkında Anket Çalışması ve Analizi
|
Ekip Oluşturma Safhaları
|
Güç Birliği & İş Birliği & Düş Birliği Yaratabilme
|
Grup Dinamiklerini Anlama
|
Ekip Liderinin El Notları
|
Takip ve Geribildirim ile Ekip Dinamiklerini Yönetmek
|
Ekiplerde Etkili İletişim ve Çatışma Yönetimi
|
Ekip Üyelerinin Güçlü Yönlerinin Takım Başarısına Katkısı Nasıl Sağlanır?
|
Ekip Olma ve Biz Bilincini Geliştirmenin Zorlukları
|
“Aynı Gemide Olma” ve “Biz Bilinci Oluşturma” Uygulamaları
|
Uyumlu ve Uyumsuz Takım Özellikleri
|
İyi Bir Takımın ve Tam Bir Ekibin Sekiz Özelliği
|
Takım/Ekip Olmayı Sabote Edenler
|
Ringlemann Etkisi
|
Etkin ve Geliştirici Bir Delegasyonun ve Görev Devrinin Beş Adımı
|
“Aynı Gemide Olma” ve “Biz Bilinci Oluşturma” Uygulamaları
|
*Vaka Analizleri ile Uygulama Deneyimi
|
*Grup ve Bireysel Çalışmalarla Öğrenileni İşe Uyarlama Çalışmaları
|
*Hikayeleştirme ve Oyunlaştırma Egzersizleri
|
*Video Analizleri ile Çözümleme
|
ÖĞRENİR |
---|
Ekibi oluşturan her bir birey ile bağ geliştirerek onları nasıl geliştirebileceğini, katma değerli yüksek iş sonuçlarına ulaşmada ekibi kurmanın, yönetmenin, bağ oluşturmanın gerekliliklerini öğrenir.
|
ANLAR |
---|
Ekipte bağlılık, özgüven ve sadakati oluşturan ve koruyan aynı zamanda takım üyelerinin motivasyonlarını güçlendirerek verimliliklerini artıran davranış modellerini anlar. Bütünün bir parçası olarak her bir parçanın özgün değerini gözetmenin gücünü anlar.
|
UYGULAR |
---|
Lideri olduğu ekibiyle kendisinden beklenen hedeflere ulaşır ve sürdürülebilir olmasını sağlar. Ekibini harekete geçirebilir, “biz” bilincinin içselleştirilmesini sağlayarak performansın verimli iş sonuçlarına dönüştürülmesini sağlar.
|