Hizmetlerimiz

Anasayfa / Hizmetlerimiz

SATIŞ SÜRECİNDE DİNLEME VE İKNA YÖNTEMLERİ

Satış dünyasında genel kabul gören “İyi satıcılar çok konuşur” sözünün temelde yarattığı sonuçların irdelendiği, tüketiciyi doğru dinlemenin püf noktaları, itirazlara etkili yanıt vermenin yöntemlerinin aktarılığı eğitim programıdır.


Eğitimin amacı katılımcılara sadece teorik bilgiler verilmesi değil, aynı zamanda deneyimsel öğrenme ve vaka analizi çalışmaları ile farkındalık kazandırarak ikna tekniklerini özümsemelerini sağlamaktır.


Farklı satın alma karar mekanizmalarına sihip olan tüketici profilleri ile satışın nasıl daha kolay ve tatmin edici şekilde sonuçlandırılacağına ilişkin metotların aktarıldığı, satış dünyasının değişen dinamiklerine uyum sağlamak için yeni yetkinliklerin neler olduğu ve nasıl elde edileceği, hangi tüketici tipine nelerin asla satış süreci boyunca söylenmemesi gerektiği gibi konuların paylaşıldığı güçlü ve davranışa dönüşebilecek fikirlerin de interkaktif şekilde uygulandığı eğitim programıdır.