Hizmetlerimiz

Anasayfa / Hizmetlerimiz

MÜŞTERİ DUYGUSUNU YÖNETME

 

Eğitimin İçeriği

 
Satış Sürecini ve Duyguları Yönetmek
Müşteri Odaklılık ve Etkin Müşteri İletişimi
Müşteri Memnuniyeti Yaratan Temel Özellikler
Müşteriyi Anlama 
Müşteriyi Yorumlama 
Müşteri Değer Tanımının Dört Ayrımı 
Müşteri için İmaj Unsurları
Müşteri Tatmini, Sadakati ve Değeri Arasındaki İlişki 
Müşteri İletişiminde Temel Hatalar
Profesyonel Satış Yaklaşımı ve Psikolojik Beklentiler
Profesyonel Satıcının Temel Özellikleri
Tanımlanan Müşteri Kişiliğine Göre Doğru Sunumu Oluşturabilmek
Hedeflere Sıfırdan Başlamak
Farklı Özelliklere Sahip Müşteriler Karşısında Algı Sistemleri ve Uygun Satış Yöntemleri 
*Vaka Analizleri ile Uygulama Deneyimi
*Grup ve Bireysel Çalışmalarla Öğrenileni İşe Uyarlama Çalışmaları
*Hikayeleştirme ve Oyunlaştırma Egzersizleri
*Video Analizleri ile Çözümleme
 

 

Öğrenir

 
Rekabetçi satış dünyası koşullarında, kalite ve güven duygusuyla yol alabilmeleri için müşteri odaklı yaklaşımların önemini kavrar. Müşteri duygusunun önemini, iletişimin esaslarını, fayda sunmakla satışın farkını ve hedefine ulaşmak için analitik yöntemleri öğrenir. 
 
 

Anlar

 
Bireysel davranış farklılıklarını yönetmenin önemini, duyguları yönetmenin başarının anahtarı oluğunu anlar. Profesyonel satıcının müşteri üzerindeki algısını, satışa ve satış sonrası hizmete olan etkisinin gücünü anlar.
 
 

Uygular

 
Satış verimliliğini arttırmak ve müşteride değer oluşturma yönünde profesyonel beceriler sergiler, müşteri odaklı düşünme yetenekleri güçlenir. Satış artırma yönetmlerini, güven adımlarını uygular ve sadakati yüksek müşteri portföyü oluşturur.