Eğitimin İçeriği |
---|
Krizle Problemi Birbirinden Ayıran Unsurlar
|
Kriz Tanımı, Türleri ve Kaynakları
|
Kriz Sürecinin Aşamaları, Krizin Nedenleri
|
Problemi Belirleme ve Formüle Etme
|
Sürdürülebilir Süreçlerle Krizde Rota Belirleme
|
Planlı ve Sistematik Kriz Senaryolarının Hazırlanması
|
Krizlere Karşı Nasıl Hazırlıklı Olunur?
|
Kriz Duruşu ve Yönetimi İlkeleri
|
Ekiplerde Duygusal Çeviklik
|
Kriz Ortamında Stratejik Yönetim
|
Krizi Yönetmek İçin; Takım Çalışması, Liderlik, İletişim ve Eşgüdüm
|
Yönetilemeyen İtibar ve Krizlerin Tehdidi
|
İş Yaşamında Ezberler Süreçlere Engel mi?
|
Tanımlanabilen ve Yenilenebilen Süreçler Nasıl Olur?
|
Ölçülebilen ve Katma Değer Yaratan Süreç Yönetimi Temelleri
|
Tasarruf ve Verimlilik Odaklı Süreç Haritası Oluşturma
|
Süreçlerdeki Kısıtlar Nasıl Krizleri Doğurur?
|
Kriz Sonrası Faaliyetler ve Krizin Olumsuz Sonuçlarının Telafisi
|
Krizden Ders Almak ve Krizleri Fırsata Dönüştürmek
|
*Vaka Analizleri ile Uygulama Deneyimi
|
*Grup ve Bireysel Çalışmalarla Öğrenileni İşe Uyarlama Çalışmaları
|
*Hikayeleştirme ve Oyunlaştırma Egzersizleri
|
*Video Analizleri ile Çözümleme
|
Öğrenir |
---|
Kriz olgusunun iyi anlaşılması ve ortak bilinçlendirme çalışmaları ile yaşanmış kriz vakalarından yola çıkarak krizlerin nasıl fırsata çevrileceğini ve krizlerin nasıl yönetilmesi gerektiğini öğrenir.
|
Anlar |
---|
Kurumlar ve çalışanlar için hassas ve bilinçli yönetilmesi gereken bir süreç olduğunu, iyi yönetilemeyen krizlerin yıkımlara ve değer kayıplarına yol açmaması için strateji geliştirmenin ve kriz becerisi geliştirmenin önemini anlar. Krizlerin bazen iyi iş sonuçlarına yaradığını ve konforu bozan olumlu yanlarının da olduğunu anlar.
|
Uygular |
---|
Krizin nasıl yönetileceğini bilir, krizler oluşmadan önce öngörme ve önleme yeteneği ile tedbirli stratejik bir bakış açısı sergiler. Gerektiğinde en uygun metot ve yöntemleri hayata geçirmeye hazır olur.
|