Hizmetlerimiz

Anasayfa / Hizmetlerimiz

SÜREÇ VE KRİZ YÖNETİMİ

 

Eğitimin İçeriği

 
Krizle Problemi Birbirinden Ayıran Unsurlar
Kriz Tanımı, Türleri ve Kaynakları
Kriz Sürecinin Aşamaları, Krizin Nedenleri
Problemi Belirleme ve Formüle Etme
Sürdürülebilir Süreçlerle Krizde Rota Belirleme
Planlı ve Sistematik Kriz Senaryolarının Hazırlanması
Krizlere Karşı Nasıl Hazırlıklı Olunur?
Kriz Duruşu ve Yönetimi İlkeleri
Ekiplerde Duygusal Çeviklik
Kriz Ortamında Stratejik Yönetim
Krizi Yönetmek İçin; Takım Çalışması, Liderlik, İletişim ve Eşgüdüm
Yönetilemeyen İtibar ve Krizlerin Tehdidi 
İş Yaşamında Ezberler Süreçlere Engel mi?
Tanımlanabilen ve Yenilenebilen Süreçler Nasıl Olur?
Ölçülebilen ve Katma Değer Yaratan Süreç Yönetimi Temelleri
Tasarruf ve Verimlilik Odaklı Süreç Haritası Oluşturma 
Süreçlerdeki Kısıtlar Nasıl Krizleri Doğurur?
Kriz Sonrası Faaliyetler ve Krizin Olumsuz Sonuçlarının Telafisi
Krizden Ders Almak ve Krizleri Fırsata Dönüştürmek
*Vaka Analizleri ile Uygulama Deneyimi
*Grup ve Bireysel Çalışmalarla Öğrenileni İşe Uyarlama Çalışmaları
*Hikayeleştirme ve Oyunlaştırma Egzersizleri
*Video Analizleri ile Çözümleme
 

 

Öğrenir

 
Kriz olgusunun iyi anlaşılması ve ortak bilinçlendirme çalışmaları ile yaşanmış kriz vakalarından yola çıkarak krizlerin nasıl fırsata çevrileceğini ve krizlerin nasıl yönetilmesi gerektiğini öğrenir.
 
 

Anlar

 
Kurumlar ve çalışanlar için hassas ve bilinçli yönetilmesi gereken bir süreç olduğunu, iyi yönetilemeyen krizlerin yıkımlara ve değer kayıplarına yol açmaması için strateji geliştirmenin ve kriz becerisi geliştirmenin önemini anlar. Krizlerin bazen iyi iş sonuçlarına yaradığını ve konforu bozan olumlu yanlarının da olduğunu anlar.
 
 

Uygular

 
Krizin nasıl yönetileceğini bilir, krizler oluşmadan önce öngörme ve önleme yeteneği ile tedbirli stratejik bir bakış açısı sergiler. Gerektiğinde en uygun metot ve yöntemleri hayata geçirmeye hazır olur.