Eğitimin İçeriği |
---|
Toplantı Yönetiminin Aşamaları
|
Toplantı İhtiyacının Tespiti
|
Toplantının Amacının ve Katılımcılarının Belirlenmesi
|
Toplantı Davet ve Duyuru Aşamaları
|
Toplantı Gündeminin Belirlenmesi
|
Toplantı Boyunca Gündem Bütünlüğünün Sağlanması
|
Toplantı Süresinin Belirlenmesi ve Zaman Yönetimi
|
Toplantı Hazırlığı Nasıl Yapılır?
|
Toplantıda Akış Kontrolü
|
Toplantı Yönetiminde Dikkat Edilmesi Gerekenler
|
Toplantı Yöneticisinin Sorumlulukları
|
İnteraktif Katılım, İletişim ve Eşgüdüm
|
Toplantıda Etkili Sunumun Nitelikleri
|
Toplantı Tutanağının Önemi ve Modeli
|
Gündem Maddelerini Tartışırken Dikkat Edilmesi Gerekenler
|
Karar Alma ve Grup Kararı Oluşturma
|
Toplantı Nasıl Bitirilmeli?
|
Toplantılarda Stres Yönetimi
|
Toplantıda Problem Çözme Tekniklerinin Kullanılması
|
Toplantı Sonrası Takip
|
*Vaka Analizleri ile Uygulama Deneyimi
|
*Grup ve Bireysel Çalışmalarla Öğrenileni İşe Uyarlama Çalışmaları
|
*Hikayeleştirme ve Oyunlaştırma Egzersizleri
|
*Video Analizleri ile Çözümleme
|
Öğrenir |
---|
Toplantı öncesi, sırası ve sonrasında yapılması gerekenleri, toplantıların nasıl daha verimli hale getirilebileceğine ilişkin yöntemleri öğrenir. Toplantı tutanağının esaslarını ve takibini kavrar.
|
Anlar |
---|
Gerekli bilgi alışverişinin sağlanmasında, çalışanlar ve departmanlar arası doğru iletişimin kurulmasında, çatışmaların önlenmesinde ve sorunların çözülmesinde toplantıların önemini anlar. Etkili toplantı yönetmenin iş sonuçlarına nasıl yansıdığını örnekleri ile anlar.
|
Uygular |
---|
İş süreçlerine, ekip içi dinamiklere maksimum fayda sağlayacak şekilde toplantı ihtiyaçlarının belirlenmesinden toplantıların gerçekleşmesine ve sonuçların takibine kadar tüm süreci verimlilik, etki ve kazanç ilkeleri ile yönetir.
|