Hizmetlerimiz

Anasayfa / Hizmetlerimiz

VERİMLİ ZAMAN YÖNETİMİ

 

Eğitimin İçeriği

 
Zaman Yönetimi Nedir ve Kişi için Ne İfade Ediyor?
Zaman Neden Yönetilmeli?
Zaman Tuzakları Nelerdir?
Zamanın Etkin Kullanımını Etkileyen Alışkanlıklar
Zamanı Etkin Kullanmak için Teknikler
Zaman Yönetiminde Akış Planı
Zaman Yönetimi Yaklaşımları
Karar Verme ve Yetki Devretme (Delegasyon)
Kesintileri Ortadan Kaldırma Yöntemleri
Hayır Diyebilme Sanatı
Erteleme ve Boş Verme Tuzaklarından Kurtulma
Zamanı İyi Değerlendirmenin Kazandıracakları
Size Daha Fazla Zaman Verilseydi Neleri Farklı Yapardınız?
Kısıtlı Zamanın Stresinden Kurtulmanın Anahtarı
İyi Bir Zaman Yönetimi için Atılması Gereken 10 Adım
*Kavram ve Yöntemleri Algılamayı ve Uygulamayı Güçlendirecek Bireysel ve Grup Çalışmaları
*Vaka Analizleri ile Uygulama Deneyimi
*Hikayeleştirme ve Oyunlaştırma Egzersizleri
*Video Analizleri ile Çözümleme
 

 

Öğrenir

 
Meşgul olmak ve üretken olmak arasındaki farkı, zamanı yönetirken nerelerde zorlandığını ve daha doğru yönetebilme ipuçlarını, doğru planlama ile zamandan tasarruf yapmayı, temel olarak verimli çalışmayı ve zamanı etkin kullanarak yaşamayı öğrenir.
 
 

Anlar

 
Doğru planlama ile ilgili atılması gereken adımlar konusunda farkındalıkları yükselir, detaylarda boğulmadan, daha üretken ve motive bir şekilde çalışmaya başladığını fark eder, zaman kavramını iş hayatında doğru kullanarak, kariyerine de pozitif yönde katkı sağlayabileceğini anlar.
 
 

Uygular

 
Zaman engelleyicilerini fark ederek baş etme yöntemleri geliştirir, yoğun iş temposunda verimli planlamalar ile zamanı bölen unsurlarla baş ederek zamanı doğru ve etkin yönetebilir.